Якщо з певних причин користувач планує деякий час не відповідати на вхідні повідомлення (у випадку відпустки, абощо),
існує можливість на цей період налаштувати автовідповідач. В цьому випадку у заданий інтервал дат у відповідь на всі
вхідні повідомлення автоматично буде відсилатися підготовлена відповідь.
Для налаштування автовідровідача потрібно обрати "Налаштування" -> "Out of office".
У запропонованій формі слід ввести тему і текст автоматичної відповіді, а також вказати період дії автовідровідача.
Мал.15. Налаштування автовідповідача
Слід бути уважним, вказуючи діапазон дат.
Якщо кінцева дата буде раніше початкової, автовідповідач не працюватиме. |
В полі "Статус" потрібно обрати "Увімкнено".
В розширених налаштуваннях можна обрати дію, що застосовуватиметься до вхідних повідомлень під час активності автовідповідача.
Поля "Адреса відправника відповіді" і "Мої електронні адреси" є необов'язковими і мають сенс тільки якщо користувач має більше одної
електронної адреси.
Після закінчення налаштування клікніть "Зберегти".
Для деактивації автовідповідача у полі "Статус" оберіть "Вимкнено" і клікніть "Зберегти".
|